دانلود فایل با عنوان(تحقیق مديريت اسناد)

مديريت اسناد, تحقیق مديريت اسناد,تحقیق در مورد مديريت اسناد,بايگاني مكاتبات اداري, تعریف مديريت اسناد, مديريت اسناد اداری, روش های بایگانی, شاخه هاي مديريت اسناد,نحوه ثبت و نگهداري اسناد, مديريت اسناد و مدارک, اهميت مديريت اسنادتحقیق مديريت اسناد|34041109|ji|
محقق گرامی فایل مورد نظر در مورد تحقیق مديريت اسناد آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

دانلود تحقیق با موضوع مديريت اسناد،
در قالب word و در 40 صفحه، قابل ویرایش، شامل:
فصل اول:کلیات
فصل دوم:دبيرخانه و جايگاه آن در سازمان
فصل سوم:بايگاني مكاتبات اداري


بخشی از متن تحقیق:مقدمه:
اگر مروري به دوره‌هاي گذشته داشته باشيم مي‌بينيم كه پادشاهان براي انتقال پيام‌هاي خود از نامه و نامه رسان (پيك) استفاده مي‌كردند و بر اساس گفتگوها و مذاكرات قرارداد و سندهايي را تنظيم و امضاء مي‌كردند كه بعدها به عنوان سند نگهداري مي‌شد به مرور كه نقش علم مديريت و اقتصاد و ديگر علوم در زندگي اجتماعي بيشتر آشكار گرديد، سازمان‌ها گسترش يافتند و تبادل نامه‌ها و اسناد بيشتر و بيشتر شد تا اينكه درسي به نام طرز نگهداري و حفاظت اسناد در دانشگاه‌ها مطرح گرديد.
اگر بخواهيم به اهميت مديريت اسناد در سازمان‌هاي بزرگ امروزي بيشتر پي ببريم، لازم است بدانيم كه يك سازمان به صورت مجموعه‌اي متشكل و اجزاء به هم پيوسته است كه عملكرد هر يك از اجزاء به روي كل سيستم تأثير مي‌گذارد. بنابراين اگر مديريت اسناد بر اساس معيارهاي منطقي و علمي استوار نگردد، نمي‌توان شاهد حركت موزون و همگون همة قسمت‌هاي سازمان به سوي هدف واحد باشيم. لذا با توجه به اهميت مكاتبات اداري و ...